Πολιτική Εγγύησης

Πολιτική Εγγύησης

 

Η εταιρεία Tronic καλύπτει με 2 έτη εγγύηση κάθε προϊόν τεχνολογίας που αγοράζεται από το ηλεκτρονικό και φυσικό κατάστημά της και με 6 μήνες καλής λειτουργίας κάθε μπαταρία laptop μηχανημάτων.

Η εγγύηση ισχύει από την ημερομηνία αγοράς που αναφέρεται στην ειδική θέση του έντυπου εγγύησης, όπως επίσης και στην νόμιμη απόδειξη αγοράς.

Η εγγύηση ισχύει μόνο με την επίδειξη του έντυπου εγγύησης και την νόμιμη απόδειξη αγοράς ενώ για οποιαδήποτε συναλλαγή του πελάτη όσον αφορά το προϊόν που έχει προμηθευτεί από την Tronic, είτε αυτό αφορά service καταστήματος, είτε τηλεφωνική υποστήριξη, είτε επίσκεψη στο χώρο του πελάτη, θα πρέπει να γνωρίζει τον κωδικό της αποδεικτικού, όπως αυτός αναγράφεται στην απόδειξη αγοράς του. Πριν την παράδοση ενός Η/Υ για επισκευή, ο πελάτης οφείλει να έχει δημιουργήσει αντίγραφα ασφαλείας για τα δεδομένα του και να έχει σβήσει στοιχεία εμπιστευτικού χαρακτήρα ή προσωπικής φύσεως. Η επισκευή θα γίνεται στις τεχνικές εγκαταστάσεις της Tronic, με την προσκόμιση της συσκευής κατά τις εργάσιμες ημέρες και ώρες. Σε περίπτωση αδυναμίας επισκευής ελαττωματικού προϊόντος η Tronic το αντικαθιστά με άλλο ίδιο ή αντίστοιχων τεχνικών προδιαγραφών ή και διαφορετικού κατασκευαστή ενώ σε περίπτωση που κατά την προσπάθεια επισκευής το προϊόν καταστραφεί, ουδεμία αξίωση προς αποζημίωση δεν θεωρείται δεκτή από την εταιρεία. Ο τρόπος και τα έξοδα μεταφοράς από και προς το κατάστημα Tronic καθώς και η ενδεχόμενη ασφάλιση των συσκευών είναι επιλογή και ευθύνη του πελάτη. Ο χρόνος αποπεράτωσης της επισκευής των σταθερών και φορητών υπολογιστών αποφασίζεται αποκλειστικά από την εταιρεία και ορίζεται στην μια εργάσιμη ημέρα εφόσον υπάρχει το απαραίτητο ανταλλακτικό. Η επισκευή ή αντικατάσταση του προϊόντος είναι στην απόλυτη επιλογή της εταιρείας. Τα ανταλλακτικά ή προϊόντα που αντικαταστάθηκαν περιέχονται στην κυριότητά της. Η παρούσα εγγύηση δεν καλύπτει τα αναλώσιμα μέρη των συσκευών (π.χ. δισκέτες, CD, μπαταρίες, καλώδια κ.τ.λ.) εκτός εάν το πρόβλημα προέρχεται από αυτά. Η παρούσα εγγύηση αφορά αποκλειστικά και μόνο την μονάδα του σταθερού ή φορητού υπολογιστή καθώς και οθόνης που έχει αγοραστεί από το κατάστημά μας.

Προβλήματα που προέρχονται από το λειτουργικό σύστημα των ηλεκτρονικών υπολογιστών δεν καλύπτονται από την παρούσα εγγύηση. Επίσης δεν καλύπτονται προβλήματα που έχουν προκληθεί από ιούς (virus), επιπλέον, η εταιρεία δεν υποστηρίζει και δεν καλύπτει με εγγύηση προϊόντα και υπολογιστές στα οποία έχουν εγκατασταθεί ή χρησιμοποιηθεί μη νόμιμα αντίγραφα λειτουργικών συστημάτων ή προγραμμάτων.

Η εταιρεία δεν φέρει καμία ευθύνη για ζημιές που προκαλούνται από το προϊόν ή από σφάλματα λειτουργίας του προϊόντος, συμπεριλαμβανομένων των διαφυγόντων εσόδων και κερδών, των ειδικών, αποθετικών ή θετικών ζημιών και δεν φέρει ευθύνη για καμία αξίωση η οποία εγείρεται από τρίτους ή από εσάς για λογαριασμό τρίτων. Με την παραλαβή των προϊόντων, ο πελάτης αποδέχεται ανεπιφύλακτα τους όρους της.

 

 Η εγγύηση της Tronic :

Δεν καλύπτει προβλήματα software, viruses, ή προβλήματα λειτουργικού

 

Βλάβες που έχουν προκληθεί από κακή χρήση όπως, φθορές, πτώση, ρίψη υγρών, σπασμένα ή αλλοιωμένα πλαστικά μέρη κ.τ.λ.

 

Δεν καλύπτει σκληρούς δίσκους, οι οποίοι κατεστράφησαν από πτώση των μηχανημάτων.

 

 

Σε περίπτωση που το προϊόν που σας παραδόθηκε είναι ελαττωματικό, η επιστροφή του θα πραγματοποιείται με την παραλαβή του από εσάς. Τα έξοδα θα επιβαρύνουν την Tronic, ενώ θα συμφωνηθεί μαζί σας η επιστροφή των χρημάτων με την μορφή πιστωτικού για αγορές άλλων προϊόντων (συμπεριλαμβανομένων την εξόδων αποστολής ή αντικαταβολής) ή την αντικατάστασή του με νέο προϊόν . H επιστροφή χρημάτων ή η αντικατάσταση με άλλο προϊόν θα γίνεται μετά την παραλαβή του προϊόντος, ώστε να επιβεβαιωθεί η ελαττωματική του ιδιότητα.

 

Tronic Team